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    AutorFrança, Luana Caroline Alves do Nascimento (1)Lucena, Gabriela Pereira de (1)Marinho, Bruna Araujo (1)Silva Junior, Willams Alves da (1)Silva, Alcemir Belo da (1)Silva, Hilary Melo da (1)Silva, Ikerson Adner Vidal da (1)Silva, Junio Miguel da (1)AssuntoADMINISTRACAO (8)Ferramentas da qualidade (2)Gestão da qualidade (2)Qualidade em serviços (2)Administração (1)Cliente - percepção - expectativa (1)Comércio eletrônico (1)Construção civil (1)Custo da qualidade (1)Escala SERVQUAL (1)... Ver maisData de publicação
    2021 (8)
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    Adaptação e aplicação da Escala Servqual para avaliação da qualidade em serviço: estudo de caso em uma mercearia. 

    Marinho, Bruna Araujo (2021-08-18)
    Knowing the perception of customers with the services provided allows the company to know the weaknesses, strengths or where to improve in order to invest more in the quality of their services. This would make it possible ...
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    Um estudo de caso da aplicação das ferramentas da qualidade inseridas no chão de fábrica e os resultados atribuídos aos custos da não qualidade. 

    Silva, Ikerson Adner Vidal da (2021-03-12)
    This work focused on analyzing the results of the improvements built in the manufacture of an organization in the area of industrial metallurgy, whose identification was not revealed due to issues of business secrecy. ...
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    Avaliação da qualidade dos serviços oferecidos em uma loja de variedades através da escala ServQual 

    Silva, Hilary Melo da (2021-01-14)
    ABSTRACT This article aims to identify the gaps between the expectations and perception of customers related to the quality of service at a variety store, located in the city of Abreu e Lima, Pernambuco, Brazil. It is ...
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    Percepção do usuário de ônibus sobre a qualidade do transporte público por ônibus na cidade de Igarassu 

    Lucena, Gabriela Pereira de (2021-03-10)
    This research aims to identify the main attributes that impact the perception and satisfaction of users of public transport by bus in the city of Igarassu/PE. It has an exploratory, descriptive and grounded characteristic ...
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    A ferramenta 5s no setor de pintura de uma empresa industrial localizada em Goiana-PE 

    Silva, Junio Miguel da (2021-08-25)
    This research has as its main objective the use of the 5S Tool in the painting sector of an industrial company located in Goiana-PE. Initially it explains the universe of Administration. In addition to the literature review ...
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    Análise da percepção do cliente com relação a compras on line. 

    Silva, Alcemir Belo da (2021-03-10)
    This article aims to classify and order the decisive factors in defining the quality of the service of an online purchase. According to research, the growth of electronic ecommerce, a great business opportunity and the ...
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    Qualidade dos serviços públicos hospitalares: um estudo da satisfação dos usuários da região metropolitana do Recife. 

    Silva Junior, Willams Alves da (2021-03-12)
    According to IBGE 7 out of 10 Brazilians use SUS and due to the great importance and impact of public hospital services in the Brazilian population, this study focuses on analyzing the satisfaction of users of public ...
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    Estratégias na redução do custo da não qualidade na indústria da construção civil. 

    França, Luana Caroline Alves do Nascimento (2021-03-12)
    This work aims to analyze whether the use of quality tools, in the area of civil construction, with a focus on the failures of ceramic detachment, is able to contribute to the reduction of non-quality costs. To achieve ...
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