• Início
  • Portal IFPE
  • Sobre
  • Ajuda
    • Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Teses e Dissertações
    • Dissertações Defendidas no IFPE
    • Search
    •   DSpace Home
    • Teses e Dissertações
    • Dissertações Defendidas no IFPE
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorAbreu, Juliane Marques Santiago de (1)Santos, José Carlos Amaral Silva dos (1)SubjectEDUCACAO (2)Educação Profissional e Tecnológica (2)
    Educação – Estudante com Deficiência (2)
    Acessibilidade (1)Acessibilidade – Estudante com Deficiência (1)Deficiência Visual (1)Direito – Estudante com Deficiência (1)Educação - Inclusão (1)Inclusão (1)Integração (1)... View MoreDate Issued2020 (1)2022 (1)Has File(s)Yes (2)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-2 of 2

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Percepções de estudantes com deficiência sobre integração, acessibilidade e inclusão no Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Pernambuco – Campus Recife 

    Abreu, Juliane Marques Santiago de (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Pernambuco - Campus Olinda, 2020-10-21)
    This research aims to understand the accessibility conditions and the process of integration and / or inclusion materialized at IFPE - Campus Recife, from the perceptions of students with disabilities. Initially, the ...
    Thumbnail

    Inclusão dos estudantes com deficiência visual na Educação Profissional e Tecnológica no IFPE – Campus Recife 

    Santos, José Carlos Amaral Silva dos (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Pernambuco - Campus Olinda, 2022-08-19)
    This study aims to understand the relationship between teaching and learning in the insertion of visually impaired students in the professional and technological education environment, discussing public policies aimed ...
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Contact Us | Send Feedback