• Início
  • Portal IFPE
  • Sobre
  • Ajuda
    • Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Trabalhos Acadêmicos e Técnicos
    • Trabalhos Defendidos no IFPE
    • Trabalhos de Conclusão de Curso de Graduação
    • Campus Pesqueira
    • Licenciatura em Matemática
    • Search
    •   DSpace Home
    • Trabalhos Acadêmicos e Técnicos
    • Trabalhos Defendidos no IFPE
    • Trabalhos de Conclusão de Curso de Graduação
    • Campus Pesqueira
    • Licenciatura em Matemática
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorOliveira, Ana Júlia de (1)Silva, Allyne Sandra Daniel da (1)Subject
    Educação Inclusiva (2)
    MATEMATICA (2)
    Matemática - ensino (2)
    Discalculia (1)Educação Especial (1)Escolarização (1)Estudante - formação (1)Formação de Professores - matemática (1)Necessidades Educacionais Especiais (1)... View MoreDate Issued2022 (2)Has File(s)Yes (2)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-2 of 2

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Educação especial e inclusiva : o papel da família no processo de escolarização da pessoa com deficiência 

    Silva, Allyne Sandra Daniel da (2022-08-08)
    Thumbnail

    Formação de professores de matemática para inclusão de discalcúlicos : um estudo de caso 

    Oliveira, Ana Júlia de (2022-02-12)
    This work is part of a scientific initiation Project that aimed to analyze the training of Mathematics degree teachers with regard to inclusive education, specifically about Dyscalculia we used authors such as Lanúzia ...
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Contact Us | Send Feedback