• Início
  • Portal IFPE
  • Sobre
  • Ajuda
    • Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Trabalhos Acadêmicos e Técnicos
    • Trabalhos Defendidos no IFPE
    • Trabalhos de Conclusão de Curso de Graduação
    • Campus Ipojuca
    • Licenciatura em Química
    • Search
    •   DSpace Home
    • Trabalhos Acadêmicos e Técnicos
    • Trabalhos Defendidos no IFPE
    • Trabalhos de Conclusão de Curso de Graduação
    • Campus Ipojuca
    • Licenciatura em Química
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorSantana, Mário José de (1)Silva, Jonata José da (1)Subject
    Concepções docentes (2)
    EDUCACAO (2)Aulas de Química (1)Avaliação (1)Escola Regular (1)Estudante com deficiência (1)Inclusão (1)Práticas pedagógicas (1)... View MoreDate Issued
    2020 (2)
    Has File(s)Yes (2)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-2 of 2

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Concepções docentes acerca da inclusão de estudantes com deficiência em aulas de Química numa escola da rede regular de Pernambuco 

    Santana, Mário José de (2020-12-15)
    This study aimed to understand teaching concepts about the inclusion of students with disabilities in chemistry classes, taught at a regular school in the municipality of Cabo de Santo Agostinho in Pernambuco. For this, a ...
    Thumbnail

    Avaliação escolar no componente curricular química: concepções e práticas de docentes do ensino médio 

    Silva, Jonata José da (2020-12-16)
    Teachers' conceptions about school evaluation are presented as a field of study that demands continuous reflections regarding planning and results from the teaching-learning process. Considering the ideas of Vasconcell ...
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Contact Us | Send Feedback