• Início
  • Portal IFPE
  • Sobre
  • Ajuda
    • Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Recursos Educacionais
    • Search
    •   DSpace Home
    • Recursos Educacionais
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorEdilene Rocha Guimarães (1)Glerger Alcântara Sabiá (1)José Henrique Duarte Neto (1)Luanna Ferreira da Silva (1)Sérgio Severo do Nascimento (1)Subject
    EDUCACAO (3)
    Educação – Currículo (3)
    Currículo – Ensino Profissional (2)Educação Profissional e Tecnológica (2)Ensino Médio Integrado (2)Pedagogia Histórico-Crítica (2)Educação - Novo Ensino Médio (1)Educação - Trabalho (1)Educação profissional e tecnológica (1)Ensino do Direito (1)... View MoreDate Issued
    2024 (3)
    Has File(s)Yes (3)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-3 of 3

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Concepções do ensino médio integrado e sua relação com o currículo no contexto do novo ensino médio 

    Sérgio Severo do Nascimento; José Henrique Duarte Neto (Os autores, 2024-09-05)
    Thumbnail

    Oficinas de elaboração curricular: um projeto de intervenção para o ensino do Direito no curso técnico de Segurança do Trabalho Trabalho 

    Glerger Alcântara Sabiá (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Pernambuco - Campus Olinda, 2024-04-30)
    Thumbnail

    Podcast: a implantação do Novo Ensino Médio (NEM) 

    Luanna Ferreira da Silva; Edilene Rocha Guimarães (Os autores, 2024-08-23)
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Contact Us | Send Feedback