• Início
  • Portal IFPE
  • Sobre
  • Ajuda
    • Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Search
    •   DSpace Home
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Bezerra, Edvania Kehrle (2)
    SubjectCotas Étnicos-raciais (1)Culinária brasileira - Pernambuco (1)Direito – Grupos Sociais (1)Direito – Lei nº 12.711/2012 (1)EDUCACAO (1)Educação Profissional – Quilombolas (1)Hábitos alimentares - Pernambuco (1)Inclusão - Quilombolas (1)Quilombos - Pernambuco (1)Quilombos - Pernambuco - Usos e costumes (1)... View MoreDate Issued2019 (1)2022 (1)Has File(s)Yes (2)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-2 of 2

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Cozinha de quilombo: cultura, patrimônio, ancestralidade 

    Bezerra, Edvania Kehrle (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Pernambuco - Campus Garanhuns, 2022)
    O projeto de extensão Cozinha de Quilombo: Cultura, Patrimônio e Ancestralidade foi realizado no IFPE-Garanhuns entre os anos de 2019 e 2020. Teve como objetivo “identificar, registrar e contribuir com a salvaguarda de ...
    Thumbnail

    A implementação da ação afirmativa de cotas étnico-raciais no Ifpe: um olhar sobre a Comunidade Quilombola do Castainho 

    Unknown author (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Pernambuco - Campus Olinda, 2019-08-12)
    Considering that seven years have passed since the promulgation of law no. 12.711 / 2012, better known as “Quotas Law", this research aims to understand the impacts caused by this Affirmative Action of ethnic-racial quotas ...
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Contact Us | Send Feedback