• Início
  • Portal IFPE
  • Sobre
  • Ajuda
    • Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Search
    •   DSpace Home
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorGomes, Josefa Renata Queiroz da Costa (1)Josefa Renata Queiroz da Costa Gomes (1)José Davison da Silva Júnior (1)Subject
    Diretores/Gestores Escolares (2)
    Educação Profissional e Tecnológica (2)
    Educação – Administração Escolar (2)Ensino Médio Integrado (2)Gestão Escolar (2)EDUCACAO (1)... View MoreDate Issued
    2023 (2)
    Has File(s)Yes (2)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-2 of 2

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Sentidos da gestão escolar no âmbito do Ensino Médio Integrado do Instituto Federal de Pernambuco 

    Gomes, Josefa Renata Queiroz da Costa (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Pernambuco - Campus Olinda, 2023-12-18)
    The main objective of the master's research was to understand the educational meanings of teaching managers at the Federal Institute of Pernambuco regarding secondary education. To achieve this, we had specific objectives: ...
    Thumbnail

    Sentidos da gestão escolar na Educação Profissional e Tecnológica 

    Josefa Renata Queiroz da Costa Gomes; José Davison da Silva Júnior (Os autores., 2023-12-18)
    A educação é uma construção social e a aprendizagem se dá de diferentes formas e em diversos locais, contudo, um dos principais ambientes educativos é o âmbito escolar. Nesse espaço, que fundamenta diversas experiências ...
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Contact Us | Send Feedback